HINDER Intoxicated

Lyrics From theoldriverroad HINDER Intoxicated Lyrics, singer by HINDER

Ya, you know I am the poison you need
I’ll be the smoke, take a hit off of me.
I’m like the Devil with my tongue,
Give you that dirty kind of love
One taste and you can’t get enough
You be the vein, Ill be the drug.

That’s the way that I make
You want it ’til your body’s shaking
That’s the way that I make
You push it, pull it, give in, take it
Use ’til you’re intoxicated.

Double the dose and I’ll triple the high
Shoot me up, let’s go for a ride.
Putting it on to tear it off
Take every drop until it’s gone
Even if I could, I won’t stop
I’m all you want, I’m all you’ve got.

That’s the way that I make
You want it ’til your body’s shaking
That’s the way that I make
You push it, pull it, give in, take it
Use ’til you’re intoxicated.

Ya, you know that I’m the poison you need…

That’s the way that I make
You want it ’til your body’s shaking
That’s the way that I make
You push it, pull it, give in, take it
Use ’til you’re intoxicated,
Use ’til you’re intoxicated,
Use ’til you’re intoxicated.

<br><br>

Advertisements

HINDER If Only For Tonight

Lyrics From theoldriverroad HINDER If Only For Tonight Lyrics, singer by HINDER

Hey pretty girl, what’s your name?
Looks like we’re on the same page tonight.
What’s the story, what’s his name?
Looks like you’re in some pain, am I right?

Just like you, I can’t escape
But I could use a night away from an empty home
And the hurt from it all.

If only for tonight, girl
We treat each other right, girl
Like no one ever has,
Like nothing from the past
Be on each other’s side, girl
Forget about real life,
Make everything alright
If only for tonight.

What kind of man would treat you wrong?
We could talk all night long but
Your eyes make it clear.
Finish off the drink you have,
Don’t worry girl, it’s on my tab
Let’s get out of here.

Leave the phone and hit the lights
It feels so good to feel alive,
Or to feel anything at all.

If only for tonight, girl
We treat each other right, girl
Like no one ever has,
Like nothing from the past
Be on each other’s side, girl
Forget about real life,
Make everything alright
If only for tonight.

Ohh… oooh…

It’s nice to know we’re not alone
Don’t gotta do this on our own
It’ll take some time to get there.
There’s more to life than what we have,
Moving on ain’t so bad if it’s gonna feel like this…

Even if it’s only for tonight, girl
We treat each other right, girl
Like no one ever has,
Like nothing from the past
Be on each other’s side, girl
Forget about real life,
Make everything alright
If only for tonight, yeah

Forget about real life,
Make everything alright,
If only for tonight.

Hey pretty girl, what’s your name?
Looks like we’re on the same page tonight.

<br><br>

HINDER Wasted Life

Lyrics From theoldriverroad HINDER Wasted Life Lyrics, singer by HINDER

Whoa, whoa, whoa…

Here I go, again
There’s my phone, again
My head’s pounding,
I’m coming down from another round out on the town again
Hand on the clock, ticking
The hotel room, spinning
There’s a guy on a cross hanging up on the walls
Saying it’s my fault, the devil’s grinning

Same shit, every day
Set in my ways
I’m out of control again
Like someone cut the brakes
Burning all of my time
You’re asking why?
But I’m not listening ’cause it’s my wasted life

Whoa, whoa, whoa…

Dead-end job, fuck it.
My asshole boss, suck it.
‘Cause it ain’t worth all the pennies I’ve earned
Just another drop in the bucket

Same shit, every day
Set in my ways
I’m out of control again
Like someone cut the brakes
Burning all of my time
You’re asking why?
But I’m not listening ’cause it’s my wasted life

Whoa, whoa, whoa…

Same shit, every day
Set in my ways
I’m out of control again…
Burning all of my time
You’re asking why?
But I’m not listening ’cause it’s my wasted life

Whoa, whoa, whoa…

It’s my way…
It’s my, it’s my wasted life
It’s my, it’s my wasted life
It’s my, it’s my wasted life

<br><br>

HINDER Hit The Ground

Lyrics From theoldriverroad HINDER Hit The Ground Lyrics, singer by HINDER

When the smoke clears
And the flashing lights and neon signs all disappear
It’s like closing time and the sound of silence is all you hear
Cause everyone’s gone

Trying to make sense
Maybe I got a little lost and got a little wreckless
Trying to piece it all together while I’m standing in the middle of the wreckage
It’s all I’m left with

Burning both ends of the night just trying to find it
Anything I could to get me higher
But when that high starts running out
What goes up must come down
Falling feels like flying til you hit the ground

Got a choice to choose
I should learn to win cause I sure as hell know how to lose
I spent most of my life caught inside a catch 22
Damned if I don’t, damned if I do

Burning both ends of the night just trying to find it
Anything I could to get me higher
But when that high starts running out
What goes up must come down
Falling feels like flying til you hit the ground

Well I keep asking
Why I keep crashing

Burning both ends of the night just trying to find it
Anything I could to get me higher
But when that high starts running out
What goes up must come down
Falling feels like flying til you hit the ground
Falling feels like flying til you hit the ground
Falling feels like flying til you hit the ground

<br><br>

HINDER Rather Hate Than Hurt

Lyrics From theoldriverroad HINDER Rather Hate Than Hurt Lyrics, singer by HINDER

Sick and tired of bleedin’ for picking up the pieces
So I let ’em fall down, let ’em fall down
Runnin’ outta reasons to hold down the demon
So I’m lettin’ it out, lettin’ it out

Cause I’d rather be an animal, cold and heartless, all alone
Than ever have to feel this way again, yeaah
You made me this way, you turned my skies to gray
Right now nothing could feel worse, I’d rather hate than hurt
I’d rather hate than

Love you any longer, I’m not gettin’ stronger
I’m just losing my grip, I’m so sick of this shit
Not alright, not okay, but you don’t give a damn anyway
I’m just killin’ myself, this pain, this hurt, this hell

Cause I’d rather be an animal, cold and heartless, all alone
Than ever have to feel this way again, yeaah
You made me this way, you turned my skies to gray
Right now nothing could feel worse, I’d rather hate than hurt

Sick and tired of bleedin’ from picking up the pieces
So I let ’em fall down

Cause I’d rather be an animal, cold and heartless, all alone
Than ever have to feel this way again, yeaah
You made me this way, you turned my skies to gray
Right now nothing could feel worse, I’d rather hate than hurt
Hurt, hurt
I’d rather hate than hurt
Hurt
I’d rather hate than

<br><br>

HINDER Wanna Be Rich

Lyrics From theoldriverroad HINDER Wanna Be Rich Lyrics, singer by HINDER

Whoa oh, whoa oh, whoa oh, oh oh

America,
This is where your dreams will come true,
Act like a bitch and you’ll probably get your face on the tube
America,
When you gonna try something new? Whoa

America,
This is where your dreams will come true
Act like a slut and all the kids will look up to you.
America,
Where TMZ’s considered the news, whoa

We just wanna be rich, wanna drown in our money
We don’t gotta look good, we don’t have to be funny
I won’t do a damn thing, put my face on this TV
And I’ll be the joke, whoa oh, whoa oh, oh oh
We just wanna be rich, have a tub full of champagne
A black credit card, that’s wearing my last name,
I just wanna be rich, and star in a porn,
And a reality show. Whoa oh, whoa oh, oh oh

America, there’s probably a contest for you
We’ll make you famous while we’re making fun of it too
America,
I don’t think you’re getting the clue, whoa

We just wanna be rich, wanna drown in our money
We don’t gotta look good, we don’t have to be funny
I won’t do a damn thing, put my face on this TV
And I’ll be the joke, whoa oh, whoa oh, oh oh
We just wanna be rich, have a tub full of champagne
A black credit card, that’s wearing my last name,
I just wanna be rich, star in a porn,
And a reality show. Whoa oh, whoa oh, oh oh

Dance for the money
Shake your ass for them dollar bills
Shake your ass for some money
Show me the money, money, money
Whoa, whoa
Show me the money, money, money

We just wanna be rich, wanna drown in our money
We don’t gotta look good, we don’t have to be funny
I won’t do a damn thing, put my face on this TV
And I’ll be the joke, whoa oh, whoa uh uh oh
We just wanna be rich, have a tub full of champagne
A black credit card, that’s wearing my last name,
I just wanna be rich, star in a porn,
And a reality show. Whoa oh, whoa oh, oh oh

America,
There’s probably a contest for you,
We’ll make you famous while we’re making fun of you too
America,
I don’t think you’re getting the clue, whoa

Wake the fuck up!

<br><br>

HINDER Anyone But You

Lyrics From theoldriverroad HINDER Anyone But You Lyrics, singer by HINDER

Sorry I didn’t call,
Before I showed up here drunk and all,
Messed up from the last time we talked,
When you hung up on me.

Sorry it’s 3AM.
But I’m not sorry that I’m here again
I’m going crazy thinking you were with him
And i don’t wanna leave…
You alone for another minute
In that bed without me in it

I tired all there is to try.
I’ve lied every single lie.
To make myself believe in something I know isn’t true

I’ve drank all there is to drink.
I’ve thought all there is to think.
I’ll disappear forever, If you want me to
And I’ll find somebody new
But I can’t love anyone but you

Ohh Ohh

Anyone but you..

Can’t love anyone…

I know you said we need a little break,
But that was six months ago yesterday,
It ain’t like I been countin’ the days, But I can’t take one more..

It’s why I’m out here in the rain,
It’s why I’m willing to take the blame,
That’s why I only ever want to say your name..

I’ve tried all there is to try.
I’ve lied every single lie,
To make myself believe in something I know isn’t true

I’ve drank all there is to drink,
I’ve thought all there is to think,
I’ll disappear forever, If you want me to
And I’ll find somebody new
But I can’t love anyone but you..

Anyone But You…

If this is what you want,
Then look me in the eyes,
But I’m prayin’ you won’t say your last goodbye..

No.. I’ve tried all there is to try,
I’ve lied every single lie,
To make myself believe in something I know isn’t true

I’ve drank all there is to drink,
I’ve thought all there is to think,
I’ll disappear forever, If you want me to
And I’ll find somebody new
But I can’t love anyone but you..

Can’t love anyone Ohhh….

Can’t love anyone Ohhh….

Anyone but you..

Can’t love anyone

Can’t love anyone

I know you said we needed a little break,
But that was six months ago yesterday..

Anyone but you

Anyone but you

No I can’t love anyone but you..

<br><br>